Odpowiedzi na typowe pytania
Najczęściej zadawane pytania
Jest to uwarunkowane wybraną metodą przesyłki której dostarczona zostanie paczka. Paczka trafi do Państwa do 2 dni roboczych.
Zwroty akceptowane są w terminie do 14 dni od otrzymania towaru lub w przypadku niedostarczenia zamówienia.
Przy składaniu zamówienia, w razie problemów prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.
Wysyłany jest kod śledzenia przesyłki.
Poprzez adres email.
Prosimy o jak najszybszy kontakt, jeśli towar nie zostanie wysłany postaramy się załatwi sprawę.
Nasze towary są dostarczane do każdego miejsca na świecie.
W 95 procentach przypadków towar zostanie dostarczony w jednej paczce.
Nadal potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami
Email: admin@gapik.pl
Godziny otwarcia:
Od poniedziałku do piątku: 9.00 – 20.00
Soboty: 10.00 – 14.00